Žućo u Njemačkoj – WANTED –




Žućo, snimljen u Beogradu, dok se grije na ulazu u zgradu

Case Study,  ilegalni prijevoz  uličnih pasa, iz Beograd Srbija preko Mađarska, Austrija do Stutgart, Wunterberg, Njemačka;

datum: 20. Siječanj, 2012.

NASLOV :   Pas  Žućo, lutalica iz Beograda i 11 njegovih drugara, nastradalo u Srbiji i Njemačkoj!

Ljudski faktor!

CASE STUDY

Uvod : Apel na udomljavanje , mjesecima su kružili webom. Napominjemo da nemamo ništa protiv udomljavanja u inozemstvo, kada je poznat udomitelj i kada je proces legalan, javan i transparentan.

  • 1. APEL ( prosinac, 2010)

“Neophodan dom za Zucu! HITNO
Ovaj pas je juce pretucen sa namerom da mu se polome noge, zavrsio je sa hemtomom zbog kojeg se teze krece.Nakon sto su se ljudi koji brinu o njemu povukli kucama i veterinar otisao, isti idiot se vratio i ubo ga nozem, na srecu bez posledica. Zivi ispred jedne zgrade kod Kosutnjaka, stanari ga povremeno pustaju da prenoci u ulazu, hrane ga, kastriran je i vakcinisan, ociscen od glista, okupan cak! Ima 3 godine.Kazu da je dobar, drag i pametan.Pretpostavlja se da je izbacen iz kuce jer je poslusan i zna sve komande.Divan je prema deci. Pas je nakon ovog maltretiranja uplasen i uznemiren. Inace covek koji ga je povredio ima svog psa!!!! Suvisno je reci da policija nije htela da dodje na poziv. Za pocetak bi bio dovoljan i privremeni smestaj.Prevoz obezbedjen.
By: Драгана Станковић”

  • 2. Poslije par mjeseci, na webu ( izvor -prijepis FB)

copy paste :
Datum, 20.01. 2012. oko

1. Ne. Far. :” Zuco danas stiže oko 20,30 u Stutgart, Njemačka . Nema privremeni smještaj. Danas  otkazan smještaj -javlja vozač!
HITNO se traži smještaj: Dijelite po profilima!”
Sinj Hu : ” Tko je zeznuo smještaj?”
Cri Jung :” Za koliko mu dana treba smještaj?”
San Ric : ” Zove se Tamara G…  ”
San Ric:” Zuco više nema privremeni smještaj, a već je na putu za Njemačku. Ona je trebal pokriti troškove transporta,
a sada ništa:(”
Sin Hun.:” I šta sada? Zna li netko od vas kakav je to pas? Koliko je star?!”
Ne Far :” Pišite puna imena!”
San Ric:” Od srijede nemam više njen kontakt, izbrisala me!”
Sin Hun:” hm..da li zna ona kada on stiže? Imamo li njen tel. broj?”
San Ric:” Svi znamo kada dolazi Transport. Ali ona se ne javlja na telefon. Tel zvoni i ona ne diže lušalicu:(

Nad. Kos:” Gdje točno on stiže?
Nad Kost :” Gdje on točno stiže? Koji grad će ga preuzeti?
Chri Jung :” Kada stiže pas? Danas ili sutra?

Nad Kost :” Ach, pročitah. Danas, . 20.30 u Baden Würtenberg. Zašto pitaš? Želiš pomoći ili…”

San Pecc:” Ne Fa..ti znaš i engleski?

Sandra Peciarolo :” Ne kaže se  ZUCA….nego ZUCO !!!
Nelli Farkas ” Sada više ništa ne razumijem….

Nadine Koster :” No to sada više nije važno. Ako je pas već na putu, možemo li stupiti u konakt sa šoferom i promijeniti lokaciju, za neku drugu regiju u Njemačkoj!?

/ op. a. “šofer uzima naknadu od 80 EUR po psu/

Sandra Richter :” Zucu Zuco Zuca sve je to isto, On treba mjesto!

Nelli Farkas Da li bi pomoglo neko privremeno mjesto na 2 dana?”

Maja Harbig :” Dakle, dosta! Onaj tko je tu ženu našao i kontaktirao trebao bi sada preuzeti Zucu! Ako sve otpadne možemo kontaktirati Marion Mathysek od Dog Island i pitati ako može pomoći!
Maja Harbig :” Ja ću je kontaktirati!”

Sandra Peciarolo :” Ako netko nađe smještaj, kontaktirajte Sandru Richter , ona ima telefonski broj od Nade Crnajlov ,a ona vozi psa i stiže večeras!”

Sandra Richter ” Majo, to bi bilo još 700km!”

Nadine Koster :” Voze li još nekog psa ? Šanse da se nađe privremeni smještaj za samo jednog su veće!”r
Sandra Peciarolo:” Sandra richter ima telefonski broj vozača. Nazovite i dogovorite, možda se može put rastegnuti prema novoj lokaciji. Žurim, javim se docnije!”h

Sandra Richter :” Nije sam, ima ih još u vozilu. Idu prema Stutgartu, možda da se ranije znalo, našlo bi se privremeni za dan, dva!”

Nadine Koster ” To je šteta, da dolazi iz pravca North Rhine-Westphalia ali kad dolazi pravac Stutgart😦

Sandra Richter ” Da, ali sada je to tako

Maja Harbig :”Poslala sam  Frau Mathy…. e-mail , možda može ona pomoći!Na web stranici dog island imaju tel kontakt. Nazovite
Maja Harbig :” Tu je i Marionnnn u Dortmund-u, ona ima više privremenih smještaja po Njemačkoj. Ovo je njen telefo broj..nazovite i ako se ne javi ,ona će vas nazvati nazad……..

Maja Harbig dogs island je Organizacija za pomoć psima, ne prodaju ih koliko ja znami

Silke Zimmermann:” Ja mogu doći do NRW za cca. 4- 5 sati vožnje autom-ja ga mogu uzeti! Uzela sam već puno pasa!”

Maja Har:”  Danke Silke!!To je divno! Izgleda da sada nema nikoga online…vratiti će se kasnije
Sil Zimme:” Da vidite, kako. Nadam se da neće pojesti moju mačku heheh..uvijek je 50 stupnjeva u stanu!”

Naddel IstEgal:” sandra, imaš privatnu poruku u inbox!”
Naddel IstEgal :” Stanuje cca 1 1/2 h od  stuttgart.. već su pomagali..”
nakon nekog vremena

Sil Zim:” Da li su stigli?A da pokušate preko Raphaela’s Tierhilfe ili da mi ona da garanciju?

Nel Farka:” Što misliš s tim?”
Silke Zim:” Morala sam je pozvati kod mene na kavu da vidi koliko ja imam životinja na čuvanju…heheh.”

Sandra Richter :”Vidjeti ćemo večeras za smještaj,a ako ne ide onda ide kod Christine na privremeni ili kod “kikinih” prijatelja .)))Hvala svima.

Silke Zimm :” Sve jasno, hvala na info
Nell Fark:” Super Sandra, drago mi je😉

  • 3. blablablalala časkanja i nakon par sati opet se na FB oglašava ekipa

Conny Addams :” Da li je netko kontaktirao  petangelse u  stuttgartu; oni bi mogli pomoći oko smještaja za Zucu.
Imate li kontakt od Sandre?Pošaljite na privatnu poruku
Maria Distelberg:” IMA LI ( velikim slovima ZUCO mjesto za smještaj?

  • 4. .opet čavrljanje….za to vrijeme na drugom FB zidu

Nelli Farkas ( 20.01. 2012 oko 18, 30h :”ZUCO ,IMA privremeni smještaj!”
Chri Öz :” Divvvvnoooooo!!

Nelli Farkas :” hvala bogu, pas je živio u rupi!
Chri Özca:” Hvala Njemu”

  • U dogovor se uključuje novo lice:

Vanessa Strauß :” To je bilo fantastično, Sandra. Ali ja moram doć iz Berlina i to bi bilo  previše vožnje za mene :(”

  • 5. Oko 19h, 20.01.2012.

Sandra Richter :” Tako, privremen smještaj za Zucu  je nađen :))) Sada nam treba prijevoz iz Stuttgarta za Winterberg Sauerland!!!U nedjelju!!!

Sinjas Hundehilfe:” Možeš li mi javiti odmah privatnom porukom gdje i tko će ga primiti. Odmah!

………….pauza

Dat Susa:” Sinja javi mi na PP . Stanujem u Wunterbergu i imam par ljudi iz regije Saarkand među prijateljima!”

  • Dat Susa:” Raphaela, znam što misliš. Prošli sam tjedan morala za organizaciju voziti pse, srećom sam imala ljude na 30 km udaljenosti. Sve zajedno 110 km.

——

  • Christina Junggebauer to Kerstin Sattler:” Ja ću ga pričuvati do nedjelje ili Sandra!”
  • Sandra Richter :” Upravo tako ,Christina Junggebauer!!!!
    20 January at 18:52

————- 

  • 6. ..u  to se vrijeme  S. Zimmerman žali zašto njoj nisu dali psa, kada je ona čuvala već njih preko 100. Zašto su uzeli T. kada je ona zenula situaciju sa Zucom i privremeni smještaj i traži da se ta žena izbaci iz “kombinacija”
  • NAPOMENA: ime T. Graf se pred mjesec dana javlja u “udomljenju” pasa i štenadi iz Sarajeva odmah oko Nove Godine.Žena u stvari služi kao “privremeni smještaj- prima pse naveliko i sigurno ih “jako voli. Nemamo potvrđenu info o kojoj se T. radi.7. KARAVANA IZ BGD.KRIJUMČARI PSIMA
  • I dok se za Zucu tražio hitan privremen smještaj krenuli su iz Beograda, Srbija, preko Mađarske i (možda) Austrije
    ( rumors da je jedan pas ostavljen usput u Austriji) karavan sa 12 uličnih pasa iz Beograda.
    Vozačica N.C., suvozači D. S. i A. K. iz Beograda.
    U automobilu :

    1. Zuco ( pas od cca 4 godine , uboden nožem, izudaran, prestravljen, živio godinama na ulici ;
    1. Keva -kujica malenog rasta sa slomljenom vilicom-nesaniranom sa 6 štenaca koji još nisu niti otvorili oči, apsolutno nisu spremni za put od nekoliko tisuće km u jednom komadu ;
    1. Alisu, malena kujica štene
    1. i još 2 mlada psa ( ?)

To su ulični psi, mikročipirani na Grad Beograd ( osim štenaca ) i kao takvi, vlasništvo Grada Beograda.
U malo slobodnijoj interpretaciji moglo bi se reći da su ukradeni i odvezeni u nepoznato ( izvor FB, preko kojeg  idu sva udomljenja- fotografija, FB nick kontakt i ev. FB stranica Organizacije koja naveliko prikuplja ulične pse Srbije i seli za Njemačku )

Naravno da često ima i kvalitetnih inicijativa spašavanja pasa za Njemačku ali ovo nije taj primjer jer  psi su prevezeni ilegalno, uz falsificiranu i nepotpunu veterinarsku dokumenataciju.

—————–

  • 9. za to vrijeme, paralelno dok karavana vozi,  nastavlja se na FB rasprava sa S.Z. jedna od osoba koja se javila za privremeni ali nije prihvaćena . N.B. – na forumu je pajdašice otpiluju jer nema nikada para, a uvijek hoće još pasa ( citat)

————-

  • 10. U isto vrijeme ( FB izvor )

Nada Crnajlov ( 20.01.2012 oko 12h ) near Sindelfingen, Baden-Württemberg “Psi mi stižu večeras i dve osobe od povjerenja! Što da radim sada sa psima? To je žalosno prema njima??”Sandra Peciarolo :” Tko? Koji?” was für welche????? Nada Crnajlov :” zuco , keva i sinovi!” at 12:22Nada Crnajlov :” Psi stižu, a Tamara se više ne javlja i još jedna gospođa koja je trebala preuzeti i ja ne znam šta ću s njima ( psima)Sandra Peciarolo :” Zuco stiže u Njemačku?! To je bilo dogovoreno ili…?”Nada Crnajlov:” Da on je sada na putu ali gdje s njima sada?” jSandra Peciarolo:  WAAAAAS???? Ja ću to srediti sa Zucom!!!!”at 12:24

Anke Gutekunst Oh Mann…ovo ne može više tako! “Sandra Peciarolo :” Tamara će vidjeti svoje”
Nada Crnajlov :” Ja moram na posao . radi se o Zuci i kujici sa slomljenom vilicom ,koje sam spasila od smrti i njenim štencima . hitno tražim smještaj! HITNO! GORI!”Sandra Peciarolo :” Nado, Tamara će se javiti sigurno….Kujica će biti problem…”Anke Gutekunst :” Što sa kujicom? Zašto ne pokušate pomoći?”Nada Crnajlov:” Petra pahl rezervirala Alisa i tamo treba ići kujica. Jessi je jučer zvala tu gospođu koja je rekla da će uzeti kujicu , ali to je još 400 km do Kassel-a i još 300 do drugog mjesta ,a riječ je o kujici sa lomom vilice!
Ja moram napraviti 1600 km ,a nemam niti za benzin , moram to financirati,a nemam ništa.Anke Gutekunst :” Dakle ta Petra Pahl uzima kujicu sa slomljenom vilicom i štence ?Da li je to ovo :  http://www.facebook.com/profile.php?id=100002084019996&sk=wall..
at 13:15Sandra Richter ” Nada, kujicu će preuzeti Brigitte Fell i slijedeći dan ide dalje  :))
at 13:18Sandra Peciarolo:” ALI ZUCO ( piše sve velikim slovima ) traži HITNO novi smještaj u blizini BADEN WÜRTENBERG
at 13:19Anke Gutekunst :” O kakvom je psu riječ? Veliki, mali?”Sandra Peciarolo ” Predivan pas, vidi fotke!”Anke Gutekunst:” Moramo nekoga imati tamo!?”
13:25Sandra Peciarolo http://www.facebook.com/photo.php?fbid=286004784790756&set=a.139141736143729.25923.100001437090903&type=1&theater
13:25Andrea Remelius : Dakle Petra Pahl-Gerber uzima  Alisu u privremeni smještaj i to je sređeno!  iat 16:41
  • Sandra Peciarolo http://www.facebook.com/photo.php?fbid=286004784790756&set=a.139141736143729.25923.100001437090903&type=1&theater
    Yesterday at 13:26
    Sandra Peciarolo:” JAAAAA, mi tražiti sada za Zuco!” jat 13:27
    Andrea Remelius Weiss :” Zna li netko u kakvom je stanju Zuco? Da li je operiran?
    Koliko će iznositi veterinarski troškovi? Tko će to pokriti?
    Stalno smo tražili nove fotografije ali nikako da nam ih pošalju???Petra Pahl-Gerber :” Dakle, NADA : “Ti si kazala da će Tamara Erdogan uzeti Zucu? Mi smo je nazvali telefonom i ona je postavila pitanja :Ona može pokriti 80 Eur za Transport?! Ali tko će plaćati veterinarske troškove?
    Koju veterinarsku njegu je on već primio?
    Kaže da te pitala, pisala i da se nisi javljala. Ako to nije točno, reci!”
    at 13:40 · 1Petra Pahl-Gerber :” A ime od Jessy Stäheli što si mi poslala, ja sam joj javila da kujica i štenci stižu sutra .
    Ona također kaže da ti se nisi javila. Nitko o psima ništa ne zna,a to je bitan podatak za privremene udomitelje!”
    Ti kao da ništa ne registriraš što ti se kaže. Rekla sam ti već d aje i u Njemačkoj izuzetno teško naći smještaj za pse
    i da bi ti trebala preuzimati odgovornost za tvoje inicijative!”Petra Pahl-Gerber :” Ja sam sutra u Kassel-u! Javi se svojim kontaktima kao što si već morala i razjasni to sa njima! I ako ponovno nešto organiziraš u ovom stilu -onda me zaobiđite!
    Nadam se da će me Jessy Stähli danas nazavati jer sam joj poslala moj broj .”mNada Crnajlov :” Petra mi je dala tvoj broj. Sada sam na poslu. Zovem te.p
    at 13:50Petra Pahl-Gerber:” Ja imam samo fiksni telefon, kućni, moj mobitel je razbijen . Poslati ću ti broj preko PP.”Nada Crnajlov :” Ok. ne pričaj toliko, riječ je o 3 psa, riješiti će se.”o————-Jessy Stäheli:” Da razjasnimo ovo sranje. Javili su mi da KEVA i sinovi stižu. Pitala sam Nadu kako?
    Jedna mi je osoba rekla da su Keva i sinovi već 24h bez vode i hrane ( to je prvo sranje)
    Kasnije sam shvatila da Keva ima slomljenu vilicu i da jedva jede danima i to što su uopće pomislili voziti pse u takvom stanju je okrutno i nezamislivo ; ne mogu ni zamisliti što su prepatili!Ponudila sam da mogu ovdje prespavati, napraviti pauzu. Nezamislivo je što rade tim psima!
    Nadam se u buduće da nikada više neće imati priliku da se takvi ljudi jave !”
    —————————————————————————————————————–
      Njemačka policija zaustavila krijumčare

    • 12. NEDJELJA, 22.01.2012.Internetom se proširila vijest da je Nada Crnajlov zaustavljena od strane njemačke policije
      kod njemačkog grada Oberhausena.
      U automobilu je prevozila 10 ( deset) pasa, od kojih su mnogi štenci koji nisu još niti otvorili oči. Dva psa iz “pošiljke” nedostaju .Nema Zuće i još jednog.
      Psi su bez valjane veterinarske dokumentacije. nemaju TITAR test obavezan zaSrbija- Njemačka i psi su smješteni u karantenu u Oberhausenu.Troškovi karantene su visoki: cca 1000 Eur po svakom psu. Iznos treba naplatiti od
      “krijumčara” ili vlasnika?Puno je nepoznanica.Sa Nadom C. je u trenutku rutinske kontrole njemačke policije bilo još dvoje ljudi iz Srbije. Navodno ( izvor glasine) i par njemačkih volonterki koje su trebale preuzeti pse.
      Zuce nema.Posljednja informacija objavljena na FB wallu Sandre Richter iz Rieasa jest da je Zuco udomljen kod C. B.
      Ova to negira, brišu sve  fotke od Zuce sa weba.Osobe upleten u cijelu ovu organizaciju zatvaraju profile; uvodi se zakon šutnje.Na pitanja gdje je smješten Zuco odgovaraju podrugljivo, obećavajući da ga nitko više neće nikada vidjeti.posljednji trag ( screen shot u nedjelju 21.01.2012.)
      —————————————————————————————————
      13. Prepiska ( izvor FB on 23.01.2012. )Petra PaGe :” Nila sam u   Oberhausen-u. Htjela sam uzeti Alisu kod mene, doma.Tamo je bila Nada sa 10 pasa . Kujica sa slomljenom vilicom i 6 štenaca , jedno štene sa “kevom” i “moja Alisa”
      Sve pse je konfiscirala njemačka policija. …nisu bili u posjedu valjanih dokumenata, bez  titara i nedostatnog cjepiva.
      Žuće tamo nije bilo. Već ga je negdje usput izbacila.
      Danas sam nazvala telefonom. Psi moraju tamo ostati u karanteni , 4 mjeseca.
      Tako sam tužna…Mi smo Nadi ( Tierschutz Aktiv) bili dali 730 EUR,a ona kže d aje sve dala Lani.
      One puno lažu.Ona ( Nada) je izjavila da mi nismo htjeli platiti Titar….ali to je velika laž…Jadni psi:(———-Petra PaGe :”  Keva je konfiscirana i svi ostali psi😦 Zućo je kod neke žene koju ja ne poznajem.Petra PaGe :” Nada je izjavila da je dala novce  Lani Djordjevic. Mi smo platili za 3 psa koja su trebala biti usmrćena u azilu na 30.12. Platitli smo za privremen smještaj ali ti su psi sada u Vrbasu  S……………….
      Petra PaGe :” Ona ( Nada ) je najavila samo 2 psa. Ja želim udomiti Alisu.Andrea Remelius:” Mi pokušavamo saznati gdje je Zućo, ali nema odgovora. Znamo samo da je u Njemačkoj!
      ……….
      Petra PaGe : ” Ona ( Nada) je stigla sa Zucom i 10 pasa! Platili smo i za Zucu i njegov lom noge!” (?)
      ————-
      Petra PaGe :” Prijaviti ću Policiji putem e mail-a!”
      ——————-13. VAŽNO
      i da se ne zaboravi ! Udruga za zaštitu životinja iz Njemačke , za koju je Nada sakupljala pse jest Tierschutz Aktiv ( Link https://www.facebook.com/profile.php?id=100001253998887&sk=wall
      ———————————————————————————————————————————————————————————————Od nedjelje, 21.01.2012. traži se Žućo.Nestao?
      Ubijen? Udomljen?

      • TASSO I ZUĆO ( izjava jedne od “organizatorica, Sandra Richter )

      Sandra Richter izjavljuje ( nervozno) da se Zucu treba prestati tražiti jer je registrian preko TASSO
      ( njemački neformalni registar pasa )i divno udomljen.
      TASSO ( napomena jest visoko kvalitetan web registar pasa ako vam se pas izgubio ); “registrirati može svatko ali to ništa ne znači kao potvrda o sretnom udomljenju.
      Naravno da TASSO ne bi podržao upis Zuce da slučajno zanju da je pas ilegalno uvezen u državu, bez titar testa jer tako ugrožavaju javno zdravlje.

      DODATAK br. 1

      citat od 11. januar

    • 11. Januar
      Ana Kojic “Normalno! Ne, nego cu da je dajem ovde za lance i kaveze! Kao Dugi sto zivi?! A uostalom, to i ne bi bio sverc, pa ona je nemacki drzavljanin
      22 minutes ago · LikeNada Crnajlov
      Ne to nije ilegalno.To ide preko jedne televizijske emisije,tu pomazu da se zivotinje udome.U transportu ima mjesta za 12 pasa zato sto nije sve punonude nam mjesto i za nase pse sto neznaci da ce nam svaki put moci prenjeti neke,ako brzo odreagujemo dobicemo mjesto za nase pse.Sljedeci transport je planiran za Februar i cim Bus bude pun oni krecu.11. JanuarNada Crnajlov
      to je jedna emisijaza zivotinje”Srce za zivotinje”i posto je ta zena poznata moderatorka nece nista kontrolisati potreban je sam pasos ,vakcinacija, i ona prolazi preko granice.Ja moram samo pse preuzeti i dalje transportovati.
      near Beograd”
      Ana Kojic ( FB ,26.01.2012)
      I spent days and nights by computer and telephone, trying to find good homes for endangered dogs from my country. I spent a lot of my money to organize a transport to their new homes! But Mrs. Miriam, (who obviously smuggled her laptop in a crazy house), I don’t know why, didn’t want for those dogs to be happy and loved for the first time in their lives. She managed to get in contact with another lunatic from Serbia, and then in Germany, and convince everybody that those animals are deadly sick and had rabies! Of course, with that action, she made them a terrible verdict – quarantine! After that, when I published the photo album of adopted dogs so everybody can see they are more then fine and enjoying life, she and her friends sad that photos are fake, obviously made in Photoshop [:DDODATAK. BR. 2
      Beograd, 30.01.2012.

      • Maxim Ozrenski ask__Dejan Savic, wo ist zuca ?
        Dejan Savic amsterdam ?
    • Maxim Ozrenski mozes ti bolje..aj probaj opet…..Dejan Savic Zuca In seinem neuen Zuhause und genießen Sie es schade, dass du nicht sehen kannst :)Maxim Ozrenski pricaj bajke nekom drugom,pa da imas slike rado bi ti to natrljao na nos,aj sad nesto pametnijeDejan Savic laku noc maro pozdravlja te Zuka iz stuttgarta :)Maxim Ozrenski a,znaci nije krocio dalje……upravo si se ispalio……”———————————————————————————————-

      E P I L O G

      Epilog na dan 31.01.2012. : 10 pasa iz ilegalnog transporta u Njemačkoj karanteni , zatvoreno na 4 mjeseca1 pas nestao. Uginuo putem?Udomljen u Austriji?

      Žućo
      ? Nepoznata lokacija. Nestao.Organizatori ilegalnog transporta odbijaju dati informacije.Vozačica ilegalnog transporta psima iz Srbije prema Njemačkoj zaustavila policija

      NAPOMENA:Ovo je istinit događaj.

      Započelo u siječnju,subota  20.01.2012.
      Izvor . FB + Neslužbena izjava službene osobe iz karantine

      Uvod.

      Žućo je bio jedan od brojnih slobodnih pasa Beograda. Mužjak, mješanac srednjeg do višeg rasta, svijetle dlake , lijep i zdrav pas od cca 3- 4godine.
      Bio je Žućo, davno, nečiji kućni pas.

      Izuzetno mirne i poslušne naravi .Sam živi na ulicama Beograda i snalazi se.
      Nije mu lako.
      U preživljavanju mu pomažu lokalni volontari koji psa dnevno obliaze, hrane, liječe, kontroliraju.
      Uz Žuću tu su i ostali psi.
      Svaka od volonterki udomila je više pasa.
      U zimi im grade kućice, sklanjaju se hladnoće.
      Požrtvovna je to i vrlo teška obveza.
      Hvalevrijedna.I psi to cijene.
      Razvije se tako neka veza između čovjeka i psa, raduju se međusobno jedno drugome, iščekuju, upozaju, zavole…zato ga danas i traže jer im je isto kao da im je netko oteo dijete

      Žućo je kastrrian pas o trošku Grada Beograda, Srbija.
      Urban je to pas. Dio Beograda.

      Dolaskom zime Žućo se više približio kućama, hladno mu je, sklanja se u haustore.
      Zlotvoru se zamjerio pa ga zlotvor probio nožem, izudarao i Žući više nije bilo mjesto na ulici.
      Trebalo ga je sklanjati.

      Internet je u puno navrata dobro sredstvo sapasavanja nekog takvog psa sa ulice.
      Međunarodna ekipa volontera, oglašava pse i vodi ih, većinom za Njemačku.
      Ponekad je to sretno udomljenje, a ponekad splet loših namjera.

      Naime, mnogi psi nestaju ukoliko izvezeni ilegalno.
      Velik broj tzv. “udomljenja” ne pruža veću sigurnost sigurnog udomljenja.

      Psi se odvoze iz zemlje, ilegalnim kanalima, skrivečki preko granica, često bez potpune dokumentacije, sklanjaju na
      dvorišta, sakupljaju u nove čopore i pokušavaju “udomiti” odn. “prodati preko weba.

      Obzirom na prevelik broj pasa koji se dnevno vrti sasvim je logično zaključiti da veći broj pasa nestane.

      Nije to riječ o službenim azilima nego jednostavno o mixu okolnosti dobrih namjera, šlampavosti, loših namjera, šverca i kokošarenja za par EUR, sreće ili nesreće, ukratko ljudske nesavršenosti koja se iživljava, svjesno ili nesvjesno na
      leđima pasa koji su nekada bili nečiji psi,a sada su ničiji pa se prema njima mnogi upravo tako i ponašaju.
      Jer šverc je šverc ma koliko mi šutjeli o tomu.

      A takve pse? Svi ih prisvajaju, svi ih šutaju, svi ih spasavaju ,a znamo jako dobro kako završava ako se masa počne baviti tobom?!
      U najboljem slučaju si nahhebbo ko žuti , rekao bi narod.

      NAPOMENA:
      Ono što u pomalo djetinjastoj pričici dodaje žutu notu jest što su u “spašavanja” ovakvih spasa u uključeni živopisni krugovi ljudi, od entuzijasta sa trajnom obvezom “spasavanja”, lokalne nezaposlene žene koja svoju osobnu muku liječi humanitarnim radom  sve do carinika koji žmure te institucija koje za transporte znaju ali žmure; EU visokog sam dužnosnika supruga humanitarki koje ne vide ništa lošeg u činjenici da je pas prokrijumčaren bez cjepiva i tako to.
      Zato šverc napuštenim psima i opstaje, prevelik broj faktora i premala pažnja institucija

      Naime, svaki transport od preko 5 pasa je zakonom definirano kao komercijalna djelatnost te ukoliko nije na graničnom prijelazu prijavljen, postaje šverc.

      Pokušaj da se argumentiranom raspravom otvore teme i smireno, kritički razmotre svi aspekti  dočeka se u navedenim krugovima na nož, a upit proglasi ludim  jer teza ” o zapadu kao divnom mjestu za istočne pse lutalice mora ostati sačuvanom!”
      Zašto?
      Dobro pitanje!
      Pokuišajte ga postaviti na pravom mjestu?:)
      Odgovor će glasiti :” Vi ste ludi, pa naravno da su SVI psi , ilegalno prevezeni na “zapad” udomljeni po toplim domovima negdje na ” xy zapadu!Najčešće u Njemačkoj!”


      Keva, kujica sa slomljenom vilicom i 6 štenaca. Sada u karanteni u Njemačkoj

Both comments and trackbacks are currently closed.
